۱۳۹۰ خرداد ۱۳, جمعه

برمه وی‌جی (۲۰۰۸)

فیلم «برمه وی جی» ساخت «آندرس اوسترگارد» کارگردان دانمارکی به وضعیت کشور بحران‌زده‌ی برمه در سال ۲۰۰۷ می‌پردازد.


 
برمه که با نام «اتحادیه‌ی جمهوری میانمار» نیز شناخته می‌شود کشوری‌ست در آسیای جنوب شرقی که با لائوس، چین، هند، بنگلادش و تایلند مرز مشترک داشته و از طریق خلیج بنگال و دریای آندرامان به آب‌های آزاد راه دارد. برمه از سال ۱۹۶۲ و در پی یک کودتا تحت سلطه‌ی نظامیان قرار گرفت که آغاز عصر فقر، رکود، سرکوب، بیسوادی و خودکامگی در این کشور بود. «آنگسان سو چی» رهبر مخالفان حاکمیت این کشور در پایان سال ۲۰۱۰ سرانجام پس از ۱۵ سال از بازداشت خانگی خارج شد.


«آنگسان سو چی» رهبر مخالفان حکومت برمه پشت میله‌های خانه‌اش در بازداشت خانگی. وی در  پایان سال ۲۰۱۰ پس از ۱۵ سال از حبس خانگی خارج شد.

تریلر مستند برمه وی.جی.:
    

تصاویر بکار رفته در مستند «برمه وی جی» (وی جی: ویدئو ژورنالیسم) حاصل کار گزارشگرانی مخفی‌ست که با پذیرش خطر و قرار گرفتن در موقعیت‌های مختلف، تصاویر این فیلم را تهیه کرده و به خارج از کشور ارسال کرده‌اند. 

این فیلم تا کنون ۴۱ جایزه را از ۳۱ جشنواره‌ی بین‌المللی از آن خود کرده و نامزد بهترین فیلم مستند در اسکار ۲۰۱۰ بوده است.
سایت رسمی فیلم: http://burmavjmovie.com

Burma VJ: Reporter i et lukket land (2008) on IMDb




تماشای آنلاین فیلم با زیرنویس فارسی:



دانلود زیرنویس فارسی:

دانلود فیلم (فایل توررنت):
دو فایل تورنت این فیلم (با حجم‌های ۶۹۲ و ۷۳۲ مگابایت) در اینترنت در دسترس است که کاملاً مثل هم‌اند و فقط فایل ۷۳۲ مگابایتی چند فایل اضافه ضمیمه دارد (که می‌شود موقع دانلود حذفشان کرد).
لینک فایل ۶۹۲ مگابایتی در: 4shared    isohunt    BitSnoop
لینک فایل ۷۳۲ مگابایتی در: 4shared    isohunt    BitSnoop

دانلود فیلم (قطعات برش خورده):
قطعات برش خورده‌ی این فیلم (با فرمت rar) در ۱۴ قطعهٔ ۵۰ مگابایتی قابل دانلود است. قطعات مختلف را پس از دانلود کامل سر هم کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر